Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Το καπελάκι μου στραβά...

Όπως όλες οι γυναίκες, έχω τρέλα με τα αξεσουάρ! Εκκεντρικές τσάντες και υπερμεγέθη καπέλα υπάρχουν πάντα διάσπαρτα στο σπίτι μου. Ειδικά τα καπέλα, αντί να τα έχουμε παραπεταμένα από εδώ κι από εκεί, μπορούμε να τα εκμεταλλευτούμε διακοσμητικά (και βάζω πρώτο πληθυντικό γιατί οι παρακάτω ιδέες θα βοηθούσαν πραγματικά να βάλω μία τάξη στο σπίτι μου!).


marionwd.tumblr.com
pinterest.com/arcdeco
Η πιο απλή λύση είναι να στοιβάζετε το ένα πάνω στο άλλο, ανεξαρτήτως μεγέθους και χρώματος. Μπορείτε σαν βάση να χρησιμοποιήσετε κάποιο διακοσμητικό (ίσως ένα μικρό βάζο). Δεν ξέρω, όμως, πόσο πρακτικό είναι, όταν θα θέλετε κάποιο καπέλο από τη μέση της στοίβας.
pinterest.com/arcdeco
decofairy.wordpress.com
Επίσης, με μερικά καρφάκια μπορείτε να εκθέσετε τα καπέλα σας στον τοίχο του σαλονιού ή σε όποιο δωμάτιο προτιμάτε. Πραγματικά δεν έχει σημασία πόσα καπέλα έχετε. Αρκεί να προσέξετε να ταιριάζουν τα χρώματα μεταξύ τους και με το υπόλοιπο δωμάτιο ή να δημιουργούν κάποια ενδιαφέρουσα αντίθεση.
purplearea.blogspot.com

 Επίσης, αν σας αρέσουν οι ομοιομορφίες, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε καπέλα στο ίδιο χρώμα με τον τοίχο.
absolutelybeautifulthings.com
houseofmarlowe.blogspot.com
housetohome.co.uk
countryliving.com

Πιο ενδιαφέρον αποτέλεσμα θα έχετε άμα κρεμάσετε όλα τα καπέλα σας σε μία σειρά, είτε χρησιμοποιόντας ανεξάρτητα καρφιά είτε τις κλασικές, ξύλινες μακρόστενες κρεμάστρες τοίχου. Ακόμα και σε ένα μικρό τοίχο, μπορείτε να τα κρεμάσετε το ένα κάτω από το άλλο, δημιουργόντας έτσι μία κάθετη γραμμή από καπέλα.


staciedwardsblog.ca

Η πιο ωραία (κατά τη γνώμη μου), όμως, ιδέα είναι να φτιάξετε ένα μπουκέτο από καπέλα. Καρφώστε τα καρφιά το ένα κοντά με το άλλο και κρεμάστε τα καπέλα με το ένα να υπερκαλύπτει το άλλο. Το τελικό αποτέλεσμα θα θυμίζει μπουκέτο!


Μπορεί να είναι η ιδέα μου, αλλά με όλα αυτά τα ψάθινα καπέλα, μου έχει έρθει έντονα η διάθεση για βόλτα στην παραλία και καφεδάκι στον ήλιο. Εσάς;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου