Σάββατο 4 Μαΐου 2013

Τα δικά μου αυγά!

Ε, ναι λοιπόν. Φέτος έβαψα και εγώ αυγά. Ενώ στην αρχή σκεφτόμουν να κάνω κάποια από τις μεθόδους που σας πρότεινα σε προηγούμενο post, τελευταία στιγμή μου είπαν για τη μέθοδο με τις κλωστές [δεν βρήκα πιο πιασάρικο όνομα] και είπα να το δοκιμάσω.

 

Οι συγκεκριμένες κλωστές είναι ειδικές για βάψιμο αυγών και τις πήρα από μαγαζί με είδη ραπτικής. Το χρώμα που έχουν είναι φυτικό και δεν εισχωρεί μέσα από το τσόφλι. Η διαδικασία είναι σχετικά απλή. Κόβετε κομμάτια αλουμινόχαρτο και τοποθετείτε μέσα αρκετές κλωστές. Προσωπικά διάλεγα κλωστές παρόμοιου χρώματος.
Τοποθετείτε το αυγό και κλείνετε το αλουμινόχαρτο, αφού έχετε βεβαιωθεί ότι οι κλωστές έχουν σκεπάσει το αυγό.
Βάζετε όλα τα αυγά σε μία κατσαρόλα, προσθέτετε νερό και τα βράζετε. Αφού βράσουν, αδειάζετε το νερό και τα αφήνετε τυλιγμένα με το αλουμινόχαρτο για είκοσι λεπτά. [Εγώ δυστυχώς τα άφησα για είκοσι λεπτά μέσα στο νερό, οπότε το αποτέλεσμα δεν είναι και τόσο καλό.]





Οι φωτογραφίες τα αδικούν! Από κοντά είναι πολύ εντυπωσιακά και παιχνιδιάρικα! Εσείς πως τα βάψατε τα αυγά; Στείλτε μου φωτογραφίες για να συγκρίνουμε!

Οι φωτογραφίες είναι από κινητό, γι' αυτό και έχουν τόσο κακή ποιότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου