Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Η καλή νοικοκυρά...

Ένα ακατάστατο σπίτι μπορεί να σας χαλάσει όλη την ψυχολογία. Προσωπικά μου είναι πολύ δύσκολο να κρατάω σε τάξη το σπίτι [τελευταία έχω αρχίσει και χρησιμοποιώ κλασικές ατάκες που χρησιμοποιούσε η μαμά μου και κορόιδευα, πχ "ένας μαζεύει, τέσσερις χαλάνε", "εγώ δεν είμαι η μάνα σας, η Φιλιππινέζα σας είμαι" και άλλες αγαπημένες]. Με τις παρακάτω, όμως συμβουλές, κατόρθωσα να τακτοποιήσω σχεδόν όλα τα δωμάτια [εντάξει...I'm only human..] και να εξοικονομήσω πολύτιμο χώρο από τα ντουλάπια μου.
marthastewart.com 
Η συγκεκριμένη συμβουλή είναι τόσο πρακτική που απορώ πως δεν το είχα σκεφτεί νωρίτερα! Για να έχετε σε τάξη το συρτάρι ή το ράφι με τα σεντόνια, τοποθετήστε το κάθε σετ σεντονιών μέσα στη μία από τις δύο μαξιλαροθήκες. Έτσι, δεν θα ψάνετε το κατωσέντονο ή την άλλη μαξιλαροθήκη και το συρτάρι/ράφι θα δείχνει πάντα τακτοποιημένο.
bhg.com
kevinandamanda.com
Το ντουλάπι με τα τάπερ βρίσκεται σε διαρκές χάος. Για να βάλετε σειρά, τοποθετήστε μία μεταλλική πιατοθήκη [από αυτές που βάζαμε παλιά στα ντουλάπια] και ταξινομήστε σε αυτήν τα καπάκια από τα τάπερ ή τα διάφορα μαγειρικά σκεύη.
pinterest.com/arcdeco
 Επίσης, στο ντουλάπι με τις κατσαρόλες, αν βάλετε μία οριζόντια κρεμάστρα [αυτές που είναι για τις πετσέτες στο μπάνιο] και τοποθετείτε σε αυτήν τα καπάκια, το θπόλοιπο ντουλάπι θα είναι πάντα τακτοποιημένο.
imperfecthomemaking.com
Αν τις κατσαρόλες τις έχετε σε κάποιο βαθύ συρτάρι, τοποθετήστε μία οριζόντια βέργα κοντά στο "πορτάκι" λαο βάλτε εκεί τα καπάκια.
familyhandyman.com
Και μιας και είμαστε στην κουζίνα, ας βάλουμε σε τάξη και τα τρόφιμα. Στο ντουλάπι με τις κονσέρβες, τοποθετήστε τα ράφια που χρησιμεύουν για την αποθήκευση παπουτσιών σε ντουλάπες. Έτσι, θα έχετε πάντα μία πλήρη εικόνα του πόσες κονσέρβες έχετε.
pbjstories.blogspot.com
Εναλλακτικά, μία θήκη για περιοδικά μπορεί να χρησιμεύσει για να αποθηκεύετε κονσέρβες...
chicaandjo.com
ή για να αποθηκεύετε το αλουμινόχαρτο, τη μεμβράνη κ.α. Έτσι θα ελευθερώσετε ένα ολόκληρο συρτάρι.
Αυτά προς το παρόν. Θα επιστρέψω με περισσότερα tips για εξοικονόμηση χώρου και στους υπόλοιπους χώρους του σπιτιού. 

Και για να μπείτε στο κλίμα, σας αφήνω με αυτό:
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου