Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Γκρι και κίτρινο στην κρεβατοκάμαρα

Μία φίλη με ρώτησε πρόσφατα τη γνώμη μου για την ανανέωση της κρεβατοκάμαράς της. Όταν τη ρώτησα τι χρώματα σκεφτόταν, μου είπε ότι της αρέσει ο συνδυασμός γκρι με κίτρινο αλλά φοβόταν να βάψει σκούρο γκρι κάποιον τοίχο. Με αφορμή αυτή την κουβέντα έκανα μία μικρή έρευνα και βρήκα υπέροχα παραδείγματα του συνδυασμού αυτού, από πολύ σκούρο γκρι ως ανοιχτό. Όσο πιο ανοιχτό το γκρι, τόσο πιο έντονο κίτρινο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Ο πιο συνηθισμένος συνδυασμός είναι να βαφτούν γκρι οι τοίχοι και να μπει κίτρινο στα υφάσματα (κουρτίνες, σεντόνια, μαξιλάρια κτλ) και στα έπιπλα (κομοδίνο, κρεβάτι κτλ). Enjoy!

pinterest.com
Modern Guest Room contemporary bedroom

1 σχόλιο:

  1. Υπέροχες φωτογραφίες, μου άρσε πάρα πολύ αυτός ο συνδυασμός χρωμάτων! Λατρεύω τα χρώματα δίνουν μια πολύ ευχάριστη διάθεση και τόνο στην κρεββατοκάμαρά μου!! Εγώ πρόσφατα έβαψα το δωμάτιο μου σε ένα υπέροχο χρώμα της μέντας και αγόρασα αυτό εδώ το κουβερλί https://www.bedandbath.gr/leuka-eidi/kouverli/kalimma-krevatiou-me-krosia-tulip-charisma-001692/?ColorID=189 στο χρώμα της λεβάντας που κάνει υπέροχη αντίθεση με τον τοίχο! είναι πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή