Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

3..2..1.. Κλικ!

Το Σάββατο που μας πέρασε ο πεθερός μου μου έκανε ένα από τα πιο ωραία δώρα που μπορούσα να φανταστώ! Ξέροντας για την αγάπη που έχω για τη φωτογραφία και τη λατρεία μου στις αντίκες μου έκανε δώρο όλες του τις παλιές φωτογραφικές μηχανές με τους φακούς τους.




Όπως είναι φυσικό, η σκέψη και μόνο να τις καταχωνιάσω σε κάποιο ντουλάπι, με απωθεί. Έτσι, άρχισα να σκέφτομαι τρόπους που θα μπορούσα να τις εντάξω στο μινιμαλιστικό στυλ του σπιτιού μου. Για άλλη μία φορά, το διαδίκτυο μου έδωσε πολλές ωραίες ιδέες. 
Οι λύσεις που θα σας παρουσιάσω μπορούν να εφαρμοστούν χρησιμοποιόντας συλλογή οποιονδήποτε αντικειμένων. Ακόμα και άμα ο χώρος σας είναι πολύ μοντέρνος, μπορείτε να επιδείξετε τη συλλογή σας χωρίς αισθητική παραφωνία.
Η πιο απλή λύση είναι να βάψει κανείς τον τοίχο σε έντονο χρώμα (ροζ, πράσινο, κίτρινο κτλ) και να τοποθετήσει τις μηχανές και τους φακούς σε ξύλινα ράφια, τα οποία μπορείτε να βάψετε λευκά.
Πολύ δημιουργική ιδέα είναι να χρησιμοποιήσετε τη μπογιά (που τόσο αγαπώ) που μεταμορφώνει κάθε επιφάνεια σε σχολικό μαυροπίνακα και να καρφώσετε ξύλινα ράφια. Για πιο καλλιτεχνική πινελιά φτιάξτε τα περιγράμματα των μηχανών με κιμωλία και γράψτε το μοντέλο κάθε μηχανής.
Για πιο εντυπωσιακό εποτέλεσμα, αντί να χρησιμοποιήσετε τα συνηθισμένα ράφια μπορείτε να κρεμάσετε στον τοίχο ξύλινο κουτιά βαμμένα στο ίδιο χρώμα με τον τοίχο και πάνω τους να βάλετε τις μηχανές. 
Δημιουργήστε το δικό σας έργο τέχνης κρεμόντας κάθε μηχανή από το λουράκι της (βεβαιωθείτε ότι το καρφί θα αντέξει το βάρος) και πλαισιώστε τις από μία κλασική κορνίζα.
 Στο ίδιο πνεύμα, μπορείτε να κρεμάσετε ένα κάδρο γύρω από κάθε μηχανή, δημιουργόντας ένα ενιαίο σύνολο.
Τέλος, αν έχετε αρκετές μηχανές κρεμάστε τες όλες ακανόνιστα από τα λουράκια τους.

Όταν αποφασίσω τι θα κάνω με τις δικές μου, θα ανεβάσω φωτογραφίες!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου